عشق من افلاكيست ...
سخنان دل نشین

 زمين خاكي ....

          در پي عشق نگرد ...

هر چه هست آن بالاست ...

              پيش ربيست كه خوبان همه دورش جمعند ...

هر چه پسمانده از آن گل مانده ...

            روي خاك افتاده...

عشق من افلاكيست ...

        عشق من دختركي نيست كه باد ،

                                                زلفش را ...

كرده بازيچه دلهاي ضعيف ...

                 عشق من نيست زميني ، اينجا  ...

نام هر نوع هوسي را نتوان عشق گذاشت ...

     عشق را خرج كسي خواهم كرد ...

                           كه نجاتم دهد از خاك غريب ...

نا خدا ميخواهم ...

              كار من نيست كه قايق سازم ...

دست من را تو بگير ...

                همه اينها بشرند ...      كه به تو محتاجند ...



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت15:05---7 خرداد 1391
واقعا قشنگ بود من رو به فکر فرو برد اگه دوست داشتی به من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,ساعت 14:16 توسط بهروز ملک پوریان| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت